Visa fullständig version : Emei piercers
kalle112
2006-06-01, 08:15
Jag letar efter "emei piercers" (såna där "knivar" som man fäster på fingret). Är det någon här som har såna till salu eller vet var man kan köpa såna (i Sverige)?
vet inte men oldeagle.com
kanske har nått..
kalle112
2006-06-01, 11:29
nää...inte riktigt vad jag menade.
Såna som jag menar finns på www.ruilong.se men dom verkar bara sälja saker i störra mängder (till t.ex. klubbar).
Men om ni kollar på ruilong så kommer ni förstå vad jag menar. Har inte hittat en enda butik i sverige (förutom dom) som säljer sådana...
Jag har handlat från Playwell i england innan och det har fungerat bra..
De har sådana i metall för ca 500.- och i akryl för ca 150.-
http://www.playwell.co.uk/store/acatalog/WebStore_Wu_Shu_Weapons_58.html
hosin sul
2006-06-02, 13:37
Såna som jag menar finns på www.ruilong.se men dom verkar bara sälja saker i störra mängder (till t.ex. klubbar).
Men om ni kollar på ruilong så kommer ni förstå vad jag menar. Har inte hittat en enda butik i sverige (förutom dom) som säljer sådana...
Du kan inte tittat tillräckligt noga i så fall. Kwon butiken i Södertälje har det du letar efter (i alla fall förra veckan)
Vet det med bestämdhet då jag själv stod o lekte med dom.
Du är ju Södertäljebo så det är väl bara att rulla dit...
kalle112
2006-06-02, 20:34
har en katalog därifrån...dom e väldigt dyra! kostar nära 400 spänn! Tänkte om det kanske finns billigare? Men det gör det nog inte...så länge nån här inte känner till nåt ställe?
hosin sul
2006-06-02, 22:04
Kalle 112,du kan inte begära av oss att leta upp det billigaste stället.
Du har fått svar,dom finns att köpa i din hemstad...
Edit,tycker inte 400 spänn är dyrt.Ja ,kanske i fall dom är av taskig kvalitet,men vet vi det? Har du varit där o känt på dom?
kalle112
2006-06-02, 22:53
jaaa, jag har varit där och känt på dom idag! Och jag tycker inte att dom är värda 400 spänn. Sen så undrade jag ifall någon KÄNNER TILL ett ställe där man kan handla sådana...jag bad aldrig folk att leta upp BILLIGASTE stället utan det tänkte jag kolla upp efter att jag fått någon länk...
hosin sul
2006-06-02, 23:13
Bra,för jag läste detta inlägg....butiken var nära eller hur?
Sen läser jag dina stora versaler,brukligt är att man säjer tack för infon..
kalle112
2006-06-03, 00:33
Bra,för jag läste detta inlägg....butiken var nära eller hur?
Sen läser jag dina stora versaler,brukligt är att man säjer tack för infon..
Alltid ett stort tack för infon så klart men ibland läser folk inte riktigt vad man skriver...det var därför jag var tvungen att "förtydliga" det lite grann =)
(Ville påpeka att jag undrade ifall nån kände till ställen som säljer såna saker, inte gå runt och leta...det var inte vad jag begärde).
Men tack ska du ha! Var där o kolla. 400 spänn för ett par spikar med en metallring var väldigt dyrt för min del. Ska se ifall jag hittar såna någon annanstans...
vBulletin v3.6.8, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.