handdator

Visa fullständig version : Kuntao-silat.se??

The_student
2004-02-07, 12:35
Det var ju reklam i förra numret av figher för denna siten, men den verkar inte ha kommit upp än?! När är lanseringen planerad?

/sökaren :D

ambushed
2004-02-07, 16:10
Jaså? Coolt, den ser jag framemot.
Man kanske skulle läsa Fighter då o då... :/

The_student
2004-02-07, 19:49
Hehe, ja, där kan man hitta allt möjligt matnyttigt ;)

Väntar själv spänt va dsom kan tänkas läggas upp på den sidan!!

Vi får se vad Micke säger :)

monkeyBoy
2004-02-07, 19:56
Jo det är tänkt att den skall komma upp under vintern/våren. Det är jag som kommer att göra den.
Kommer att innehålla massor av tidigare opublicerade bilder och annat matnyttigt material som Micke M har samlat på sig under årens lopp...

Micke M
2004-02-09, 09:54
Har varit lite stressat på jobbet men räknar med att siten kommer upp i skiftet feb/mars.
Förutom artiklar o bilder funderar jag på att även lägga upp en del filmer där. Upptäckte i helgen att Dansmuséet i Sthlm har en hel del Pencak Silatfilmer från 30-talet som jag skall försöka få loss.
För de av er som är specialintresserade rekommenderas att besöka utställningen om Indonesiska danser som pågår till slutet av feb.

Micke

ambushed
2004-02-09, 14:11
Från början postat av Micke M
Dansmuséet i Sthlm har en hel del Pencak Silatfilmer från 30-talet som jag skall försöka få loss.
För de av er som är specialintresserade rekommenderas att besöka utställningen om Indonesiska danser som pågår till slutet av feb.

Micke

WOW! :o Som vanligt förbannar jag att jag inte bor i Kungliga Hufvudstaden...
Jag ser väldigt framemot sidan iaf och önskar er ett stort lycka till.

Micke M
2004-02-09, 17:32
Har du kollat in vad som finns på Köpenhamns muséer o bibliotek?
En hel del danskar var ju också aktiva i Indonesien förr i tiden. Tipsa gärna ifall du hittar något.

Micke

ambushed
2004-02-09, 21:37
Bra idé

Ska göra så. Tack för tipset.