Visa fullständig version : Vilken klubb vinner?? påskläger deltagande
jochmeister
2004-03-12, 13:07
Vem tar hem pris för flest medlemmar på jujutsukai:s påskläger?
Blir det Södertälje eller Älvsjö eller finns det någon uppstickare som kan ha någon chans?
Vad tror ni??
Jens Lundsbye
2004-03-12, 14:15
Skulle kunna tänka mig att Uppsala har en god chans.
Uppsala Ju-jutsuklubb då alltså... ;)
/Rico
Uppsala Budoklubb
..är det de där med sånghäftena?.
Uppsala Ju-jutsuklubb? japp!
/Rico
Uppsala Budoklubb
Från början postat av jochmeister
Vem tar hem pris för flest medlemmar på jujutsukai:s påskläger?
Blir det Södertälje eller Älvsjö eller finns det någon uppstickare som kan ha någon chans?
Vad tror ni??
En rättelse. Priset går till aktivaste klubb, dvs flest deltagande medlemmar i förhållande till klubbstorlek, alltså inte absolut antal deltagande. Detta innebär att Uppsala jjk troligtvis aldrig vinner för de är Sveriges största jjk.
Vanligtvis vinner någon obskyr klubb, typ Tjotaheiti jjk med 10 medlemmar varav 5 åker på lägret, thus 50% aktivitet.
Södertälje plockade väl "bucklan" förra påsken? Älvsjö var nära (om jag fattade det hela rätt), men snubblade på mållinjen...
Så att det alltid är någon "obskyr" klubb håller jag inte med om (fast det klart, vissa kanske ser dessa som obskyra klubbar, vad vet jag??? ;) )
UJJK kanske har svårt på påsklägren, men nog har de väl tagit hem den på något sommarläger i alla fall, t.o.m. flera om jag minns rätt? Så man vet aldrig!
/Rico
Aikidotigern
2004-03-14, 18:04
Tror inte så mycket, kollar upp det på prisutdelningen istället:D
jochmeister
2004-03-15, 22:08
Hur många procent tror ni att man måste komma upp i för att över huvud taget ha en rimlig chans? räcker 50 procent eller måste man ha mer?
Jag vill samtidigt rikta en utmaning till alla jutsuklubbar om i landet. Vi i Skellefteå vill ha lite konkurens.
Hoppas att vi ses där!
Ja. frågan är väl akademisk nu.... Grattis! We'll be back!
illuminaughty
2004-07-12, 23:58
På den tiden som antalet räknades i absoluta siffror och inte i procent så tog UJJK rätt många bucklor, de hade en tendens att jämt vara en eller två fler än vi i LBK. Men nu har vi inte en chans längre, påsklägret tror jag hade ett max på 400 stycken deltagare (tror 403 kom). Det skulle innebära att om halva UJJK och halva LBK kom skulle det behöva ett extraläger bara för att få plats med alla. Så tyvärr, några bucklor kan vi nog se i stjärnorna efter. :|
vBulletin v3.6.8, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.